Skip to content

WordverN!EUWert

Anders werken in de praktijk
  • Vind een idee
  • Over Word verN!EUWert
  • Nieuws
  • Contact
◂Overzicht
Idee van: Dennis Lorwa

Het implementeren van een interactief kwaliteitsmanagementsysteem

Humanitas heeft in samenwerking met een startup gewerkt aan het ontwikkelen van een interactieve kwaliteitsmanagement applicatie. Met de applicatie beoogt Humanitas gebruiksvriendelijkheid, een vereenvoudiging van het huidige systeem, efficiency en minder administratieve lasten voor alle medewerkers.
Datum: 30 december 2019

Hiermee vernieuwen wij de werk en denkwijze rondom sturen op kwaliteit en veiligheid.
Uiteindelijk blijft er meer tijd over voor de zorg en aandacht voor de cliënt, tevens is het dan mogelijk om continu te leren en verbeteren.
Gedurende de pilot wordt er praktijkonderzoek gedaan naar de volgende aspecten van de applicatie:
• Acceptatie van de KMS-app op operationeel, tactisch en strategisch niveau. (Training on the job);
• Het gebruiksgemak van de applicatie;
• De mate waarin de applicatie de performance bevordering bij de medewerkers stimuleert.;
• Inzicht in de tijdbesparing door de medewerkers en staf;
• Het efficiënt uitwisselen van kwaliteitsinformatie met interne stakeholders zoals de cliëntenraad en ondernemingsraad en met externe stakeholders zoals de IGZ en zorgverzekeraars.


1128
◂ ZORG & ZIEL PODCASTZoektocht naar verbinding ▸

Aangesloten organisaties

  • Over Word verN!EUWert
  • Contact
  • Privacybeleid

volg Word vern!euwert

Controleer je inbox of spammap om je abonnement te bevestigen.

  • @2019 Word verN!EUWert is een initiatief van deRotterdamseZorg
    Telefoon 010-316 37 37 | info@derotterdamsezorg.nl

Design: by Evo Design  | Build: by Doser  | Hosting: by RICT